Как да балансирате вашия живот

Списание "Презареди се с енергия"

Как да балансирате живота си?

Въпреки че има ясна разлика между “тяло” и “ум”, не трябва да мислите за двете поотделно. Вашите тяло и ум са взаимно свързани. Проблемите с психичното здраве могат да засегнат физическото Ви здраве и обратно. Ето защо е важно да поддържате здравословен баланс между тялото и ума си. Много хора изпитват затруднения с това поради изискванията на натоварения им начин на живот. Те често трябва да се борят с ежедневна умора и не управляват или не знаят как да възстановят енергията си. Това води до ситуация, в която не могат да се наслаждават на живота си вече. Това обаче може да се поправи.

Как работи?

Има няколко прости стъпки, които да предприемете, за да постигнете цялостно добро състояние.

Икона с номер 1

Спете повече.

Вашето тяло се нуждае от сън, за да се презареди. Ако страдате от безсъние, трябва да си лягате и ставате от сън по едно и също време. Вашата спалня трябва да бъде тъмна и тиха и следва да се използва единствено за сън (без повече разглеждане на телефона или гледане на телевизия). Също така е препоръчително да избягвате кофеин преди сън. Алкохолните напитки преди сън също могат да променят Вашите навици за сън и да повишат симптомите на умора. Сънят помага на мозъка Ви да функционира правилно и може да подобри умствените Ви способности: фокус и концентрация. Така че ако искате да се събудите сутринта готови за предизвикателствата на деня, трябва да обмислите да си набавите качествен сън.

Икона с номер 2

Избягвайте стреса.

По-лесно е да се каже отколкото да се направи, но може да започнете като идентифицирате причината и след това да се опитате да намерите решение. Например ако става въпрос за работа, можете да видите как да промените нещата. Не се колебайте да разговаряте с Вашия ръководител относно Вашия график или организацията на работния процес. Може би дори трябва да обмислите промяна и да смените кариерата си с такава, която е по значима за вас. Също така е много важно да можете да се откъснете от работата си в свободното Ви време и да намерите начини да се отпуснете.

Икона с номер 3

Правете повече упражнения.

Упражненията са важни за здравето на сърцето, физическата издръжливост и настроение. Дори 15 минути активност всеки ден могат да подобрят Вашето здраве и доволство. Ако имате затруднения да намерите време за упражнения, може да обмислите карането на колело до работа или разходка по време на обедната почивка. Едно от упражненията, които могат да помогнат за баланса на Вашето тяло, е тай чи. При тези упражнения Вие се движите плавно през различни пози.

Икона с номер 4

Прекарвайте повече време навън.

Прекарването на повече време на закрито без да виждате слънчева светлина може да доведе до състояние на летаргия. Вашето тяло се нуждае от витамин Д и слънцето е най-добрият източник. Самото поемане на свеж въздух може да помогне за презареждането Ви с енергия и да се почувствате по-добре като цяло.

Икона с номер 5

Следвайте здравословен и балансиран хранителен режим.

Балансиран хранителен режим включва здравословни количества протеини, важни мазнини, сложни въглехидрати, витамини, минерали и вода. Някои хора се затрудняват да контролират хранителния си режим. Нездравословни избори като вериги за бързо хранене, газирани напитки, алкохол и захарни изделия могат да предизвикат умора и да доведат до физически състояния като диабет, наднормено тегло и проблеми със сърцето. Също така понякога може да е трудно да осигурите на тялото си достатъчно витамини и минерали. По време на зимния сезон има по-малка наличност на пресни плодове и зеленчуци. Някои храни съдържат по-малко витамини и минерали от други. Затова ако не се справяте добре с балансирането на Вашия хранителен режим, притеснявате се, че не осигурявате на тялото си достатъчно хранителни вещества или нямате силата да се справите с изискванията на ежедневието, мултивитамините Супрадин® може да запълнят дефицита Ви от витамини и минерали и да повишат силата и енергията Ви.

Икона с номер 6

Бъдете добри със себе си и другите.

В постоянния ритъм на ежедневието често забравяте какво е важно за Вас, какво Ви прави щастливи и дали другите са щастливи с Вас. Важно е да забавите темпото, да преосмислите приоритетите си и да намерите време да релаксирате. Преосмислете живота си, фокусирайте се върху Вашата цел и скоро ще откриете, че балансът Ви се завръща.

Усмихваща се двойка с топли дрехи.

Много хора страдат също с балансирането на работния и личния си живот. Това е особено вярно за работещи майки, които се обвиняват, че са направили този избор. Ползите на работата като повече пари и социален живот могат често да бъдат помрачени от чувство на вина, че не сте насреща за Вашето семейство. Също така вероятно често се чувствате прекалено уморени, за да се насладите на социалния си живот и затрупани с прекалено много работа. Така, има ли златно правило, което да Ви помогне да се чувствате удовлетворени, че работите без да изпитвате вина? Проверете тези съвети и вижте как ще проработят за Вас:

Икона с номер 1

Планирайте специални семейни дейности.

Може да опитате да планирате веднъж или два пъти в седмицата един следобед/вечер, които да са посветени само на Вашето семейство. Не е нужно да бъде нещо специално, може да бъде решаване на пъзел, разходка или да поиграете на настолна игра. Най-важното е, че Вашите деца и Вашият партньор ще знаят, че това е време само за тях

Икона с номер 2

Организирайте семеен календар.

Може да използвате дъска или мобилно устройство и да синхронизирате календарите на всички членове на семейството. Отделете един час през уикенда да планирате следваща си седмица, да попитате всички какви са техните планове, дали има допълнителни дейности/събития и да ги впишете. Така не само ще бъдете подготвени за ставащото, но ще избегнете изненади. Това ще Ви спести време и ще подобри ефективността Ви у дома.

Икона с номер 3

Комуникирайте с Вашия работодател.

Ако се затруднявате с работната си натовареност, може би можете да промените някои работни договорености. Научете какви привилегии имат други служители с деца и се опитайте да договорите нещо и за Вас. Това може да бъде да започнете работа на непълно работно време, да работите някои дни от вкъщи или да работите на гъвкаво работно време спрямо гледането на дете.

Икона с номер 4

Намерете надеждни грижи за детето.

Ще бъдете спокойни ако знаете, че за Вашето дете се грижи някой надежден и с опит.

Икона с номер 5

Създайте моменти само за себе си.

Ще бъдете по-добър партньор, родител и служител ако се чувствате добре спрямо себе си. Нищо друго не може да повдигне настроението Ви по-добре от време само за Вас: отпускаща вана, интересна книга или започването на хоби.

Икона с номер 6

Прекарвайте време с Вашия партньор.

Лесно можете да пренебрегнете партньора си в забързаното ежедневие. В крайна сметка говорите само за децата и работата и забравяте за нещата, които сте се наслаждавали да правите заедно. За да поддържате романтиката, опитайте се да организирате среща един път месечно и да се фокусирате върху това да се насладите на компанията на другия.

Много хора желаят да имат балансиран живот като имат време за умствено и физическо израстване, но и могат да прекарват качествено време като семейство въпреки работата. Организирането на живота Ви малко по-добре спрямо нуждите на Вас и Вашето семейство може да Ви помогне да го постигнете. Супрадин® Енерджи също може да бъде отлично решение на Вашия проблем. Специално създадената формула от 13 витамина и 9 минерала работи чудесно като енергиен бустер, но може също да помогне за възстановяване на силата Ви. Благодарение на нея можете да се насладите здрави ум и тяло и да споделите силата си с други.

Разгледайте най-добрите

Продукти за Вашите нужди

Ефервесцентни таблетки Супрадин® Енерджи

Ефервесцентни таблетки Супрадин®Енерджи

Мултивитамин с коензим Q10

Филмирани таблетки Супрадин® Енерджи

Филмирани таблетки Супрадин® Енерджи

Мултивитамин с коензим Q10