Списание "Презареди се с енергия"

Концентрацията - това ли е Вашият проблем?

Много хора се оплакват от неспособност да се концентрират. Засяга хора от различни възрасти, деца, хора на средна възраст, възрастни и може да се прояви с различни симптоми като лошо представяне в училище, неефективност в офиса или разсеяност. В повечето случаи причините за липса на концентрация са свързани с начина на живот и могат се поправят чрез въвеждане на някои промени. Слабата концентрация обаче може да бъде също резултат от хронично състояние и в този случай е необходимо медицинско лечение.

Концентрацията е способността да фокусирате ефективно вниманието си върху дадена задача. Ако условията на околната среда са благоприятни и с малко практика, Вие можете да блокирате всички отвличащи вниманието неща и да се фокусирате върху това, което трябва да се свърши. Когато концентрацията Ви е достигнала максималното си ниво, можете да работите с лекота, бързо и по-добре. Ако обаче откриете, че дребни неща Ви разсейват като фонови шумове или Вашите мисли, Ви пречат да свършите работата си, това може да означава, че имате проблем с концентрацията.

Има безброй обяснения защо имате затруднения с концентрацията.

Икона с номер 1

Липса на сън.

Мозъкът Ви се нуждае от почивка, за да функционира правилно. Ако спите по-малко от необходимото, това може да доведе до слаба концентрация.

Икона с номер 2

Емоционален стрес и тревожност.

Ако се притеснявате прекалено много за нещо, тогава ще Ви бъде по-трудно да се фокусирате върху задачите, които трябва да свършите.

Икона с номер 3

Глад и лош хранителен режим.

Трудно е да се концентрирате с празен стомах. Вашето тяло се нуждае от храна и хранителни вещества, за да произвежда енергия. Липсата на жизненоважни витамини и минерали също може да засегне работата на Вашия мозък.

Икона с номер 4

Лекарства и медикаменти.

Проблемите с концентрацията може да са страничен ефект от някои лекарства. Също така някои медикаменти могат да повлияят на Вашите когнитивни функции.

Икона с номер 5

Заобикалящата Ви среда.

Хората, както и предметите около вас, могат да играят роля в това колко добре можете да се концентрирате.

Млада атлетична жена по време на тренировка.

Ако не сте сигурни, дали страдате от липса на на концентрация, следните често срещани симптоми ще Ви помогнат да разберете:

  • неспособност да завършвате задачи,
  • разсеяност,
  • лесно се разсейвате,
  • имате трудности да седите неподвижни,
  • неспособност да взимате решения,
  • извършване на грешки от небрежност,
  • често губене на предмети или неспособност да си спомните къде са.

Ако липсата на концентрация е за продължителен период от време, това може да на засегне живота Ви, да внесе хаос и да причини проблеми в ежедневните Ви задължения. На работното си място може да откриете, че не вършите работата си толкова добре, колкото преди. Извън работното Ви място може да пропуснете срещи и ангажименти. Липсата на концентрация зад волана може да доведе до опасен сблъсък. Семейството Ви може да пострада, защото забравяте специални годишнини или защото не можете да вземате решения. Дори да си мислите, че знаете причината за липсата Ви на концентрация, понякога е по-добре да отидете на преглед. В някои случаи причината може да бъде по-сериозна и да е следствие на определен здравословен проблем.

Как да се справите с проблемите с концентрацията?

Ако липсата на концентрация е свързана с начина ви на живот, можете бързо и ефективно да я подобрите като промените някои неща:

Икона с номер 1

Създайте си среда, свободна от разсейващи фактори.

Опитайте се да се отървете от нещата, които Ви разсейват, за да се съсредоточите върху задачите си.

Икона с номер 2

Набавяйте си достатъчно сън.

Икона с номер 3

Хранете се с питателна храна.

Вашият мозък се нуждае от определени витамини и минерали, за да работи добре. Витамините Б са добре известни като подобряващи нивото на енергия, внимание и бдителност. Ако осигурите на тялото си достатъчно витамини B, ще имате по-добри когнитивни умения като по-добра концентрация и по-добра памет. Хора с недостиг на витамини В демонстрират способности за по-бавно учене и са склонни да се разсейват. Ако не можете да набавите на тялото си достатъчно хранителни вещества, мултивитамин като Супрадин® може да помогне за подобряване на Вашата концентрация и бдителност. Супрадин® действа като алтернативен източник на витамини и минерали, които не са налични в хранителните продукти, които консумирате. Сашетата Супрадин® Енерджи действат бързо и последователно срещу умората. Представлява формула с вкус на портокал, която се разтваря лесно върху езика. Може да се приема всеки ден и незабавно повишава нивата ви на бдителност и концентрация.

Икона с номер 4

Позволявайте си почивки.

Някои задачи може да изглеждат скучни и еднообразни и затова нивото Ви на концентрация може да спадне след като сте прекарали значително време извършвайки ги. Вземането на почивка може да Ви помогне да се освежите.

Икона с номер 5

Установете връзка с природата.

Много от отвличащите вниманието Ви аспекти на градския живот не позволяват на мозъка Ви да забави темпото. Разходка в озеленено пространство може да помогне на мозъка Ви да се отпусне и това да доведе до подобрена концентрация.

Липсата на концентрация е често срещан проблем. Хората страдат от него поради нездравословен начин на живот или стрес, но някои може да страдат и от скрито медицинско заболяване. Приемането на добавката мултивитамини Супрадин® може да помогне за повишаване Вашето внимание и концентрация до оптимални нива.

Разгледайте най-добрите

Продукти за Вашите нужди

Ефервесцентни таблетки Супрадин® Енерджи

Ефервесцентни таблетки Супрадин®Енерджи

Мултивитамин с коензим Q10

Филмирани таблетки Супрадин® Енерджи

Филмирани таблетки Супрадин® Енерджи

Мултивитамин с коензим Q10