СЪВЕТИ ЗА ОБЛЕКЧАВАНЕ НА УМОРАТА И ВЪЗСТАНОВЯВАНЕ НА ЕНЕРГИЯТА.

Как да се справим с предизвикателствата на напрегнатия начин на живот, да се преборим с умората и да намерим енергия да кажем „да!”

Понякога не е трудно да разберем защо сме изморени. Стресът на работното място, родителските задължения и дори сезонните промени може да окажат своето въздействие. Но как да възстановим енергията си и да се преборим с умората?

Спете повече

Очевидно, нали? Но тялото ви се нуждае от сън, за да се възстанови. Ето защо, ако имате проблеми със съня, опитайте се да въведете по-добър режим, като например да си лягате и да ставате по едно и също време. Освен това се погрижете спалнята ви да е тиха, тъмна и да се използва единствено за сън, а не за среднощно интернет пазаруване или гледане на телевизия.

Намалете стреса

Трудно е да го избегнем, но стресът е често причината за умората, така че овладяването на умението да откривате причините за него и да се справяте с тях, ще ви бъде от полза. Ако работата е основният виновник, опитайте се да измислите как може да промените положението. Важно е да се „изключвате” от работата през свободното си време и да намерите начини да си почивате повече - медитация, топла вана, отпускаща музика може да ви помогнат да се разтоварите.

Тренирайте повече

Знаем - прекалено сте изморени, за да тренирате, но тренировките може да имат положително въздействие върху нивата на енергията ви. Ето защо, прекъснете цикъла на бездействие и се почувствайте по-малко уморени и по-енергизирани. Дори ежедневното бързо ходене в продължение на 15 минути ще ви ободри.

Излизайте повече

Стоенето на закрито и без слънчева светлина може да доведе до сънливост и потиснатост, затова излезте навън, дори и само за малко по време на обедната си почивка, подишайте чист въздух и върнете енергичната си походка.

Спрете кофеина и алкохола преди лягане

Кофеинът в кафето, чая, колата и шоколада трябва да се избягва преди сън, ако искате да избегнете безсънните нощи. Същото се отнася и за алкохола - той само ще попречи на съня ви и ще усили симптомите на умора.

Хранете се здравословно

Ако искате повече енергия в живота си и по-малко усещане за сънливост, може да се наложи да преразгледате начина си на хранене. Бързата храна, газираните напитки, алкохолът и захарните изделия може да доведат до апатия. Ето защо се опитайте да разнообразите храната си и приемайте храни, богати на антиоксиданти, минерали и витамини А, С и В комплекс. Но ако не можете да изпълните всички условия винаги (и честно казано - кой би могъл?), то добрият мултивитамин като Супрадин може да ви помогне да поддържате настроението и енергията си.

Открийте Супрадин

СУПРАДИН® ЕНЕРДЖИ

СУПРАДИН® ЕНЕРДЖИ

Открийте как Супрадин може да ви помогне да възстановите енергията си.

Научете повече
СУПРАДИН® КИДС

СУПРАДИН® КИДС

Научете как Супрадин Кидс може да помогне на детето ви да се презареди с енергия,
когато най-много се нуждае от нея.

Научете повече